۲۲ دی ۱۳۹۳، ۱۱:۰۳

دعوت پنجمین جشنواره فیلم شهر از مستندهای بلند

دعوت پنجمین جشنواره فیلم شهر از مستندهای بلند

بنابه درخواست مستندسازان و تصویب شورای سیاستگذاری پنجمین جشنواره بین المللی «فیلم شهر»، دبیرخانه این رویداد مستندهای بلند را هم برای حضور در بخش مسابقه پذیرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، دبیرخانه «فیلم شهر» از مستندسازان کشور دعوت کرد تا مستندهای بلندشان را برای حضور در جشنواره به نشانی دبیرخانه واقع در تهران، خیابان ولیعصر(عج)، بعد از پارک ساعی، انتهای ساعی دوم، فرهنگسرای سرو، دبیرخانه جشنواره «فیلم شهر» ارسال یا تحویل دهند.

آخرین مهلت ثبت نام و تکمیل فرم شرکت در جشنواره  سه شنبه 30 دی ماه و آخرین مهلت ارسال آثار پنج شنبه 30 بهمن ماه است.

برپایه این خبر، این مستندها باید پیرامون موضوعاتی چون: اشاعه فرهنگ مهربانی، تقویت روحیه صبر میان شهروندان، گسترش نشانه ها و نمادهای فرهنگ اسلامی - ایرانی در شهر، اشاعه و ارتقاء فرهنگ نظم و قانون- گرایی، توجه شهروندان به ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، آشنایی شهروندان با تغییرات فرهنگی نامطلوب و آسیب های آن، تحکیم بنیان خانواده و بیان جنبه های مثبت افزایش جمعیت تولید شده باشند.

پیش از این اعلام شده بود که فیلم های مستند با زمان حداکثر 45 دقیقه در این بخش پذیرفته می شود.

روابط عمومی جشنواره بین المللی فیلم شهر، اعلام کرد: سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، پنجمین جشنواره‌ بین‌المللی فیلم شهر را با رویکرد ترویج سبک زندگی ایرانی و اسلامی و توجه به هویت دینی در بهار سال 1394 در 2 بخش مسابقه سینمای ایران  و سینمای بین‌الملل در تهران برگزار می‌کند.

کد خبر 2463159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha